16 جولای

چرا افراد کمتری جذب تبلیغات شما می شوند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(26 رای‌ها)

در مقاله قبل باهم  خواندیم یکی از ابزار دیگر دیجیتال مارکتینگ  بازاریابی درون گراست که  یک بازاریابی ربایشی است. بازرایابی درون گرا بجای استفاده ازمتدهای قدیمی مانند خرید تبلیغات، خرید لیست های ایمیل یا تمس های غیر مستقیم، با استفاده از محتوای جذاب اعتماد مشتری ها را جلب می کنند. بازاریابی درون گرا برای جذب مشتری ها به محصولات و سرویس ها از 2 مفهوم بنیادی  محتوا و مفهوم استفاده می کند در ادامه باهم دلایلی را که ممکن از بازاریابی درون گرا در دیجیتال مارکتینگ شکست بخورد را باهم مرور می کنیم.

مردم مانند گذشته به برندها اعتماد نمی کنند و تبلیغات و تماس های غیر مستقیم هم مانند قبل در جذب مخاطبان تاثیر زیادی ندارد. در ادامه به 3 دلیلی که باعث شده افراد کمتری جذب تبلیغات شما شوند اشاره می کنیم...

1. افزایش رسانه ها

امروزه تعداد رسانه ها افزایش یافته است. با توجه به علایق هر فرد مجله، کانال تلویزیون، ایستگاه رادیو و کلی وب سایت وجود دارد و همه ی این رسانه ها پر از تبلیغات هستند.

آخرین ویرایش در شنبه, 20 شهریور 1395 22:55
این مورد را ارزیابی کنید
(28 رای‌ها)

بازاریابی درون گرا یک بازاریابی ربایشی است. بازرایابی درون گرا بجای استفاده از متدهای قدیمی مانند خرید تبلیغات، خرید لیست های ایمیل یا تماس های غیر مستقیم، با استفاده از محتوای جذاب اعتماد مشتری ها را جلب می کنند. بازاریابی درون گرا برای جذب مشتری ها به محصولات و سرویس ها از 2 مفهوم بنیادی زیر استفاده می کند:

محتوا: در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، ساخت محتوای آنلاین (صفحات وب، مقالات وبلاگ و پیام های اجتماعی) راهی مفید برای جذب مشتری های بالقوه است.

مفهوم: محتوایی که مشتری ها را به سمت خرید محصولاتتان سوق می دهد را کشف کنید و عملکرد مخاطبانتان را در وبسایت پیش بینی کنید.

مهم تر از همه این است که بازاریاب هایی از این نوع مارکتینگ استفاده می کنند که فهمیده اند تجارت آنها با محتوایی رشد می کند که بر اساس نیاز و علاقه ی مشتریان بالقوه ی آنها باشد.

این مورد را ارزیابی کنید
(27 رای‌ها)

در مقاله قبل باهم بررسی کردیم  که چگونه در دنیای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم  و دردنیای  امروز مارکتینگ  کدام کانال های دیجیتال مارکتینگ سودآور هستند تا در آنها سرمایه گذاری کنیم برای سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ باید به دنبال کانال هایی باشیم که مشتری های بیشتری را جذب کرده، سطح فروش بالایی دارند و از شما هزینه ای مناسب بر حسب کلیک (CPA) دریافت می کنند.حال با یک سئوال مهم روبرو می شویم. 

آیا بازاریاب ها همیشه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ را کنترل می کنند؟

آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 تیر 1395 17:45
20 سپتامبر

شبکه نمایشی گوگل یا Google Display Network چیست؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(23 رای‌ها)

در ویدیو قبلی در مورد گوگل آنالیتیک و مزایای آن صحبت کردیم. در این ویدیو در مورد شبکه نمایشی گوگل یا Google Display Network و مزایای استفاده از آن در بازاریابی مجدد و جذب مشتریان بالقوه صحبت شده است. یکی از ابزارهای مفید برای استفاده در دیجیتال مارکتینگ همین شبکه نمایشی گوگل است.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 09 تیر 1395 12:56
این مورد را ارزیابی کنید
(23 رای‌ها)

در مقاله قبل باهم بررسی کردیم  که چگونه در دنیای دیجیتال سرمایه گذاریم کنیم  و دردنیای دیجیتال مارکتینگ  کدام کانال های دیجیتال مارکتینگ سودآور هستند تا در آنها سرمایه گذاری کنیم برای سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ باید به دنبال کانال هایی باشیم که مشتری های بیشتری را جذب کرده، سطح فروش بالایی دارند و از شما هزینه ای مناسب بر حسب کلیک (CPA) دریافت می کنند. ما از بازاریابان درباره ی سودآورترین کانال ها پرسیدیم.

بررسی تفاوت بین کانال دیجیتال مارکتینگ و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) برای انتخاب بهترین ترکیب سودآور

شما می توانید میزان جذب مشتری و سطح فروش رسانه های مختلف دیجیتال مارکتینگ را در محور افقی (بر خلاف کارایی مفید آن در محور عمودی) برنامه ریزی کنید. شما باید جایگاه مخصوص تبلیغات شبکه مانند بازاریابی مجدد ادوردز یا تکنیک های پولی مارکتینگ رسانه اجتماعی را مرور کنید. برای مثال ماتریکس توزیع محتوا را ببینید. 
تعیین هدف با کمک دیتا
نتایج نشان می دهد که کل تجارت ها نسبت به نظرات و زندگی شخصی مشتری ها بی اعتنا هستند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 09 تیر 1395 12:24
این مورد را ارزیابی کنید
(27 رای‌ها)

در ادامه سری مقالات ارتقای برنامه دیجیتال مارکتینگ و بررسی پتانسیل های دیجیتال مارکتینگ و دگرگونی دیجیتال به بررسی کانال های سود آور دیجیتال مارکتینگ جهت سرمایه گذاری در سال 2016 می پردازیم

کدام کانال های دیجیتال مارکتینگ سودآور هستند تا در آنها سرمایه گذاری کنید؟ برای سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ باید به دنبال کانال هایی باشید که مشتری های بیشتری را جذب کرده، سطح فروش بالایی دارند و از شما هزینه ای مناسب بر حسب کلیک (CPA) دریافت می کنند. ما از بازاریابان درباره ی سودآورترین کانال ها پرسیدیم.

رتبه بندی سودآورترین کانال های دیجیتال مارکتینگ

آخرین ویرایش در شنبه, 19 تیر 1395 11:29
این مورد را ارزیابی کنید
(21 رای‌ها)

در این ویدیو با نحوه راه اندازی گوگل آنالیتیک برای برنامه دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان آشنا خواهید شد. برای مطالعه مطالب بیشتر و مقالات آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مقالات آموزشی در سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگ مراجعه فرمایید

آخرین ویرایش در شنبه, 29 خرداد 1395 13:45
این مورد را ارزیابی کنید
(13 رای‌ها)
اگر می خواهید ازسرویس معروف وقابل دسترس گوگل برای پیشرفت هرچه سریع تردرداشتن  کسب کاردیجیتال مارکتیگ موفق استفاده کنید با یک نگاه متفاوت ویدیوی زیر را تماشا کنید
آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 خرداد 1395 10:57
این مورد را ارزیابی کنید
(11 رای‌ها)

بازاریابی خودکار در سال 2016 چقدر رشد خواهد کرد ؟

بازاریابی خودکار در سال 2015 به سرعت رشد کرد و در سال 2016 بطور کامل ارتقا یافت. طی آزمایشی که توسط شرکت اسمارت اینسایت (Smart Insight) انجام شد، بازاریابی خودکار سومین عملکرد مفید شرکت ها در سال 2016 محسوب می شود. از بازاریابان زیادی در مورد ابزارهای بازاریابی خودکار پرسیدیم. اکثریت بازاریابان از بعضی از این ابزارها استفاده می کردند و 22% از آنها اصلا از این ابزارها استفاده نمی کردند. بسیاری از آنها فقط بطور اصولی از این ابزارها استفاده می کردند و تنها 5% از بازاریابان از همه ی ویژگی های این ابزارها استفاده ی بهینه می کردند. بنابراین در سال 2016 فضای بزرگی برای ارتقای شرکت ها با استفاده از بازاریابی خودکار وجود دارد. مدیران باید کمبود هر توانایی را در تیمشان با سرمایه گذاری بیشتر جبران کنند و به پرسنل اجازه دهند تا بیشترین استفاده را از سیستم های موجود داشته باشند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 خرداد 1395 10:58
این مورد را ارزیابی کنید
(19 رای‌ها)

در این ویدیو به بررسی و نحوه تهیه برنامه بازاریابی آنلاین برای کسب و کارتان می پردازیم. شما باید دو سوال اساسی در ابتدای مسیر از خود بپرسید . به خاطر داشته باشید در ابتدای اجرای برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ داشتن طرح و برنامه در موفقیت بسیار تاثیر گذار است.

آخرین ویرایش در شنبه, 22 خرداد 1395 16:51
این مورد را ارزیابی کنید
(18 رای‌ها)
پلت فرم های دیجیتال با برنامه های هدفمند ارتقا می یابند. داشتن برنامه ی هدفمند باعث می شود تا شرکت های بازاریابی در اولویت قرار گیرند، منابع آنها مشخص شوند و آسانتر به اهدافشان برسند. بدون برنامه ی هدفمند، شرکت شما با مشکلات زیادی مواجه می شود (جف بزس (Jeff Bezos) از شرکت آمازون در این مورد توضیح داده است.) اکثر موسسات برای مدیریت بهتر دیجیتال مارکتینگ از برنامه ی هدفمند استفاده می کنند ولی نصف موسسات این کار را انجام نمی دهند. برنامه ی هدفمند، استرای دیجیتال مارکتینگ را در مقیاس بزرگتری تکمیل می کند. تعریف جداگانه ی مفهوم استراتژی نیز به ارتقای شرکتتان کمک می کند. نصف شرکت های بازاریابی، استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارند ولی دیجیتال مارکتینگ انجام می دهند.
آخرین ویرایش در شنبه, 22 خرداد 1395 16:39
این مورد را ارزیابی کنید
(19 رای‌ها)

در مقاله قبلی به معرفی 10 شبکه اجتماعی پر طرفدار در بین کاربران اینترنتی پرداختیم. در این مقاله به معرفی 10 شبکه اجتماعی که در رده دوم قرار دارد می پردازیم. به خاطر داشته باشید برای موفقیت در برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ خود باید در بعضی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.
 

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 13 خرداد 1395 13:18
این مورد را ارزیابی کنید
(21 رای‌ها)

شبکه های اجتماعی منبع اصلی تجارت های بزرگ و کوچکی هستند که برنامه دیجیتال مارکتینگ منظم و استراتژیکی دارند. استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار آسان است و بعضی از آنها گزینه هایی برای تبلیغ تجارت های مختلف دارند. نیاز به تبلیغ برندتان در دیجیتال مارکتینگ نباید باعث شود تا در هر رسانه ی اجتماعی حضور داشته باشید. برای ارزیابی قدرت رسانه های اجتماعی باید معروفترین شبکه های اجتماعی را بشناسید و در آخر بهترین گزینه را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. در ادامه 20 تا از معروفترین رسانه های اجتماعی را آورده ایم تا به شما در انتخاب گزینه مناسب کمک کنیم.

- فیسبوک

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 13 خرداد 1395 13:15
این مورد را ارزیابی کنید
(18 رای‌ها)

این روزها همه حداقل یک اکانت در رسانه های اجتماعی دارند. وقتی افراد به دنبال محصولات یا خدمات محلی هستند، رسانه ی اجتماعی اولین منبعی است که به آن مراجعه می کنند، پس لازم است که استراتژی دیجیتال مارکتینگ رسانه اجتماعی تان در این زمینه عملکرد خوبی باشد. چگونه می فهمید که فعالیتتان در رسانه اجتماعی موفقیت آمیز بوده است؟ چگونه استراتژی تان را بدون در نظر گرفتن نظر مشتری ها تغییر می دهید؟ برای رسیدن به راه حل، تمرینات زیر را انجام دهید

آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 خرداد 1395 10:44
این مورد را ارزیابی کنید
(12 رای‌ها)

همانطور که در مقاله های قبلی در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ صحبت شد. اینبار هم به بررسی نکات مهم در نوشتن استراتژی حضور در شبکه های اجتماعی می پردازیم در این مقاله تلاش کردیم 8 نکته کلیدی را برای  شما مطرح نماییم که عقیده داریم برای نوشتن استراتژی شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. بهترین محتواهای سایت های اینترنتی، موضوعاتی هستند که به آنها اهمیت می دهید و دوست دارید اطلاعات زیادی در مورد آنها به دست بیاورید. این مقاله به فرآیند تصحیح استراتژی رسانه های اجتماعی می پردازد و خلاصه ای از سمینار فرهنگی سازمان های مسافرتی[1] است. توجه کنید که مراحل زیر بیشتر بصری هستند تا توصیفی. 

استراتژی شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

خلاصه ای از شناخت استراتژی رسانه های اجتماعی در 8 مرحله

یکی از فرض های اصلی ما در فرآیند استراتژی رسانه های اجتماعی این است که شرکت ها باید تمرکز بیشتری بر نحوه اجتماعی شدن داشته باشند تا در مورد چگونگی فعالیت در رسانه های اجتماعی. با وجود ابزارهای جدید و انواع پلت فرم ها، اکثر شرکت ها بیشتر در مورد چگونگی فعالیت در رسانه اجتماعی فکر می کنند تا نحوه استراتژیک اجتماعی شدن. بهترین نقشه های استراتژیک رسانه اجتماعی: ابزار های تجاهل گرایی، هدف ها و معیارهایی هستند که جایگزین هر فعالیت اجتماعی می شوند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 05 خرداد 1395 15:38
این مورد را ارزیابی کنید
(20 رای‌ها)

در سری مقالاتی که اولین بخش آن را در ادامه مطالعه خواهید کرد قصد داریم به بیان دیدگاه مدیریتی نسبت به دیجیتال مارکتینگ و دگرگونی دیجیتال شرکت ها و کسب و کارها بپردازیم. این سری مقالات بر اساس آخرین آمار و اطلاعات در سال 2016 تهیه شده است.

مروری بر قابلیت های دیجیتال مارکتینگ و تغییر برنامه های دیجیتال
 

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 05 خرداد 1395 15:40
صفحه1 از2

دانلود

دوست دارین در مورد دوره ها بیشتر بدونین؟

برای دانلود بروشور کامل دوره اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید
دانلود

دوره های دیجیتال مارکتینگ

  • پیشفرض
  • عنوان
  • تاریخ
  • تصادفی
فراخوانی بیشتر کلید شیفت برای فراخوانی همه فراخوانی همه

درباره آکادمی

اولین آکادمی دیجیتال مارکتینگ در ایران  توسط نماد مارکتینگ در به منظور ارتقا سطح آموزشی و کاربردی اصول دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار های متوسط و کوچک SME راه اندازی شد. هدف از راه اندازی آکادمی دیجیتال مارکتینگ کمک به شرکت های کوچک و متوسط در حوزه های مختلف و افزایش سطح دانش و تجربه و آماده سازی آن ها برای ورود به بازار دیجیتال و اینترنتی و جذب مشتریان جدید است. این آکادمی از افراد واجد شرایط با سابقه درخشان در امر بازارهای آنلاین دعوت به همکاری می نماید.

تماس با ما

  • بلوار میرداماد، خیابان رودبار غربی، کوچه باغیانی، پلاک 2 ط همکف
  • ۰۲۱-۸۸۳۵۷۳۱۴
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

با ما همراه باشید